Jezdíte krátké trasy, kdy se motor dokonale neohřeje? Máte najeto více než 40 000 km? Objednejte se včas na vodíkovou dekarbonizaci motoru..
U těchto motorů je vodou chlazený EGR ventil v těžko dostupných místech pod turbem a DPF filtrem. Pro jeho výměnu je nutné demontovat filtr box, tlakové a olejové potrubí k turbu, odklonit DPF filtr, demontovat potrubí a chlazení samotného EGR ventilu a poloosu, aby bylo možné tento velký díl vytáhnout na svobodu.
Samozřejmostí je nová sada těsnění pro všechny demontované součásti, ale hlavní investicí je samotný EGR ventil a několik hodin práce mechanika, po výměně je nutné udělat základní nastavení EGR diagnostikou, což je další položka na faktuře. Předejděte těmto zbytečným výdajům včasnou dekarbonizací kompletního systému spalování motoru za zlomek ceny!!! Více informací v sekci Dekarbonizace motoru